الگوساز و برشکاری حجمی

الگوساز و برشکاری حجمی

دوره آموزش الگوساز لباس به روش حجمي مجتمع آموزشی مهرمادر يكي از مشاغل مربوط به صنايع پوشاك است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. هنرجو در طی دوره الگوساز به روش حجمی شایستگی هایی از قبیل ساخت الگوی دامن به روش حجمی، ساخت الگوی بالاتنه به روش حجمی، ساخت الگوی آستین به روش حجمی، ساخت الگوی یقه به روش حجمی، مدل سازی الگوی لباس به روش حجمی را در بر می گیرد.

ادامه مطلب
طراحی لباس زنانه

طراحی لباس زنانه

طراحی لباس زنانه يكی از مشاغل مربوط به صنايع پوشاك است كه شايستگی هايي از قبيل طراحی آناتومی اندام زنانه ، طراحي لباس زنانه، رنگ آميزی مدلهای لباس زنانه، طراحی بافت های پارچه و طراحی لباس اندام هاي ويژه را در بر می گيرد.

ادامه مطلب
مانتو دوزی

مانتو دوزی

دوره آموزش مانتو دوز مجتمع آموزشی مهرمادر يكی از مشاغل مربوط به صنايع پوشاك است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. مانتو دوز یکی از مشاغل مربوط به صنایع پوشاک است که دارای شایستگی های دوخت مانتوی اجتماع،دوخت مانتوی مجلسی، دوخت مانتوی مشاغل، دوخت مانتوی فانتزی و دوخت مانتوی اسپرت را در بر می گیرد.

ادامه مطلب
آجیده دوزی

آجیده دوزی

آجیده دوزی انجام دوخت هاي موزون و پديدآوردن نقوش متفاوت برد و لايه پارچه كه ميان آن لايه ای از پنبه،پشم شيشه و يا قيطان باشد. و وظايفي از قبيل انتخاب طرح ، دوخت موزون با مواد برجسته كننده و گاه هماهنگی رنگ پارچه را برای لايه های رويی در بر دارد اين هنر با مشاغلی همچون لحاف دوزان ،توليد كنندگان خوشخواب ،فروشندگان جهيزيه و...در ارتباط می باشد.

ادامه مطلب
دوزنده لباس کودک

دوزنده لباس کودک

دوزنده لباس کودک یکی از مشاغل مربوط به صنایع پوشاک است که شایستگی هایی از قبیل رعایت ایمنی وبهداشت در محیط کار، راه اندازی، سرویس و نگهداری ماشین های دوخت در کارگاه نیمه صنعتی، انجام دوخت اولیه لباس دخترانه و پسرانه، دوخت لباس دخترانه, دوخت لباس پسرانه و انجام تزئینات لباس دخترانه و پسرانه را در بر می گیرد.

ادامه مطلب
دوزنده لباس شب و عروس

دوزنده لباس شب و عروس

دوزنده لباس شب و عروس یکی از مشاغل صنایع پوشاک است که دارای شایستگی های دوخت پایه لباس شب و عروس، دوخت مدل های لباس شب و عروس، دوخت مدل های کت لباس شب و عروس، دوخت ژپون لباس شب و عروس و دوخت شنل، تورسر و ساق دست لباس شب و عروس را در بر می گیرد.

ادامه مطلب
الگوساز و برشکاری لباس زنانه

الگوساز و برشکاری لباس زنانه

الگوساز و برشکار زنانه یک حرفه آموزشی است که به آموزش ژورنال خوانی ، طراحی و کشیدن الگو های مختلف ، آشنایی و الگوکشی برای سایز های متفاوت مخصوص لباس های زنانه ، به وسیله متد های روز دنیا میپردازد .

ادامه مطلب
نازکدوزی زنانه

نازکدوزی زنانه

دوره نازک دوزی زنانه ،پایه دوره های دیگر خیاطی به شمار می رود . هنرجویان در این دوره با اصول و فنون خیاطی ، ابزار آلات خیاطی و چرخ خیاطی ، انواع دوخت و الگو کشی لباس های ساده آشنا میشوند و چندین مدل از پرکاربرد ترین انواع یقه ، آستین و.. را آموزش می بینند.

ادامه مطلب
الگوساز برشکار لباس ضخیم زنانه

الگوساز برشکار لباس ضخیم زنانه

الگوساز و برشکار لباس ضخیم زنانه یکی از مشاغل مربوط به صنایع پوشاک است که شایستگی هایی از قبیل الگوسازی و برشکاری کت، الگوسازی و برشکاری پالتو ، الگوسازی و برشکاری جلیقه، الگوسازی و برشکاری بارانی، الگوسازی و برشکاری کاپشن، الگوسازی و برشکاری شنل و پانچو را در بر می گیرد .

ادامه مطلب

همین حالا ثبت نام کنید

آموزش توسط اساتید مجرب سازمان فنی و حرفه ای کشور و اساتید با تجربه در بازار کار