مونتاژ رایانه

مونتاژ رایانه

دوره آموزشی مونتاژ رایانه مجتمع آموزشی مهرمادر یكی از مشاغل مربوط به فناوری اطلاعات است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. این استاندارد در برگیرنده و پوشش دهنده شیوه استانداردی مناسب به منظور شناخت و تشخیص قطعات و انواع كامپیوتر های شخصی است. عناصر شایستگی تهیه لیست قطعات و قطعات مورد نیاز، نصب مادربورد، نصب پردازشگر مركزی رایانه، نصب حافظه اصلی و عملكرد آن، كنترل و تنظیمات منابع تامین انرژی كامپیوتر، انتخاب و نصب حافظه ها و انتخاب آن، بررسی و كار با انواع ورودی ها و خروجی ها، نصب تجهیزات صدا و گرافیك، نصب كارت شبكه، انتخاب و افزایش كارایی و عیب یابی سیستم عامل، انتخاب و بررسی رایانه های قابل حمل در آن تشریح شده است.

ادامه مطلب
تعمیر کار لپ تاپ

تعمیر کار لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ شغلی است در حوزه فناوری اطلاعت و الکترونیک که بصورت سخت افزاری و نرم افزاری می باشد. در قسمت سخت افزار توانایی کار با مدارات الکترونیکی لپ تاپ،تعمیر و تعویض قطعات(مادر بورد،مانیتور،مودم،کیبورد،LCD و CDRW و...)را بدست اورد.در قسمت نرم افزار نیز توانایی بازیابی اطلاعات هارد دیسک،نصب نرم افزار و نرم افزار های جانبی را بدستمی آورد.

ادامه مطلب
تعمیرکار عمومی رایانه شخصی

تعمیرکار عمومی رایانه شخصی

تعمیرکار عمومی رایانه شخصی شغلی در حوزه فناوری اطلاعات می باشد.از وظایف این شغل میتوان به راه اندازی Case و نصب نگهداری و تعمیر منابع تغذیه(Power) با تکنولوژی جدید،نگهداری-شناسایی و نصب نسل های جدید پردازنده و ساختمان ان-نصب نگهداری و تعمیرات عمومی مادربوردها و انواعRAM ها-نصب،نگهداری و تعمیر صفحه کلید های PS/2 وUSB وWireless-نصب نگهداری و تعمیرات ماوس یا فناوری گوی،لیزری،اپتیک،Wireless،نصب و نگهداری و تعمیرات عمومی دیسک سخت با تکنولوژی جدید،نصب کارت صوتی و کارت گرافیک وTV ،نصب نگهداری و تعمیرات عمومی دیسک های نوری وRam reader- نصب نگهداری و تعمیراات عمومی مانیتورهای با تکنولوژی جدید-نصب نگهداری و تعمیرات عمومی پرینترها-نصب نگهداری و تعمیرات عمومی مودم هایADSL وDial up-نصب و ارتقای سیستم عامل و درایورهای سخت افزارها و برخی نرم افزارهای کاربردی و راه اندازی و تهیه گزارشات و چک لیست ها و انجام سرویس دوره ای کامپیوتر و پشتیبان گیری و بازار یابی اطلاعات با نرم افزارهای رایج است.

ادامه مطلب
کاربر اتوماسیون اداری

کاربر اتوماسیون اداری

کاربر اتوماسیون از مشاغل حوزه فناوری اطلاعات می باشد.این شغل دارای شایستگی های کار با نرم افزار Word، کار با نرم افزارPowerPoint، کار با نرم افزار Excel،کار با نرم افزار Access، کار با نرم افزارone note می باشد.

ادامه مطلب
كاربر رایانه

كاربر رایانه

كاربر رایانه شغلی است در حوزه فناوری اطلاعات، كه شایستگی های، به كارگیری مفاهیم اولیه و اساسی كامپیوتر، كار با سیستم عامل ویندوز، كار با اینترنت، شناخت شبکه وتولید پروژه را شامل می شود.

ادامه مطلب
انیمیشن سازی سه بعدی

انیمیشن سازی سه بعدی

تولیدكننده ی چند رسانه ای سه بعدی در حوزه ی مشاغل فن آوری اطلاعات می باشد. از شایستگی های این شغل میتوان طراحی و تولید انیمیشن هاو تصاویر و فضاهای سه بعدی ،كار با جلوه های ویژه ، رندرسازی و نور پردازی ویدیوهای چند رسانه ای، تولید خروجی از پروژه،تولید پروژه، راهبری و طرح كسب و كار برای تولیدكننده چند رسانه ای 3 بعدی را نام برد.

ادامه مطلب
انیمیشن سازی دو بعدی

انیمیشن سازی دو بعدی

تولیدكننده چند رسانه ای دو بعدی در حوزه مشاغل فن آوری اطلاعات می باشد. از شایستگی های این شغل میتوان به طراحی و ویرایش تصاویر پیكسلی، برداری، طراحی و تولید انیمیشن های دو بعدی ویرایش فایل های صوتی و تدوین ویدئو، تولید پروژه و راهبری طرح كسب و كار برای تولید كننده چند رسانه ای دو بعدی اشاره كرد.

ادامه مطلب
توسعه دهنده مدیریت محتوا با وردپرس

توسعه دهنده مدیریت محتوا با وردپرس

توسعه دهنده سیستم های مدیریت محتوای باWordPress از مشاغل روزه حوزه فناوری اطلاعات محسوب میشود.از شایستگی های این شغل میتوان راه اندازی وب سرورphpmyadmin،MySQL نصب و راه اندازی WordPress،کار با بخش مدیریت پست، مدیریت بر چسب ها و گروه ها،مديريت چندرسانه اي مديريت پيوندها،مدیریت برگه ها و دیدگاه ها،کار با قالب ها،کار با افزونه ها،انجام تنظیمات پیشرفته، بهینه سازی seo ،تولید پروژه ،راهبری طرح کسب و کار برای طراح و توسعه دهنده وب باwordPress را نام برد.

ادامه مطلب
طراحی وب (CIW)

طراحی وب (CIW)

طراح وب (CIW) از مشاغل گروه فناوری اطلاعات می باشد که شامل شایستگی های بکارگیری اینترنت در طراحی وب و کار با سیستم عامل،استفاده از گرافیک در طراحی وب،بکارگیری فرامینHTML5،JAVASCRIPT،JQURY، کارباBOOTSTARTAP و طراحی و بهسنه سازی پروزه وب(SEO) می باشد.

ادامه مطلب
طراح مقدماتی صفحات وب

طراح مقدماتی صفحات وب

طراح مقدماتی صفحات Web از مشاغل حوزه فناوری اطلاعات محسوب می شود.وظایفی از قبیل استفاده از ترسیم،رنگ،قلم،CSS و جداول در صفحات وب،توسعه و معرفی یک وب سایت،بکارگیری تکنیک های مدیرتی و کار با دامنه را در بر دارد.

ادامه مطلب
برنامه نویسی زبان HTML

برنامه نویسی زبان HTML

برنامه نویس زبان HTML برای طراحی صفحات وب (WEB) کسی است که علاوه بر مهارت کارور عمومی رایانه شخصی با استفاده از وب(WEB) توانایی بکارگیری برنامه های قابل استفاده در وب با شناخت کاربرد نرم افزار های کمکی ،کار با ساختار زبان برنامه نویسیHTML کار با متن، کار با پیوند ها،کار با چند رسانه ای در صفحات وب،دسته بندی اطلاعات با استفاده از لیست ها و جداول،بکارگری زیر صفحه ها برقراری ارتباط با کاربران بوسیله پرسشنامه ها و برقراری ارتباطHTML با کدهای دیگر توانایی طراحی صفحاتWEB را داشته باشد.

ادامه مطلب
برنامه نویسC#(Web Application)

برنامه نویسC#(Web Application)

برنامه نویسC#(Web Application) در حوزه فناوری اطلاعات می باشد.از توانمندی های برنامه نویسC#(Web Application) میتوان بررسیNET Framework وViSual Studio، بکارگیری اصول و مبانی فرم وب،کار با کنترل های وب،مدیریت خطا،ثبت وقایع و ردیابی،مدیریت حالت،تایید اعتبار،کار با کنترل ها،بکارگیری شیوه ها،تم ها و صفحات اصلی ،پیمایش وب سایت،بکارگیری اصول و مبانیADONET، کار با انقیاد داده کار با فایل ها و استریم ها،کار باXML، بکارگیری اصول و مبانی امنیت و کار با عضویت و پروفایل را بیان کرد.

ادامه مطلب
برنامه نویس ارشد جاوا

برنامه نویس ارشد جاوا

برنامه نویس ارشد جاوا(Java Architecture) از مشاغل حوزه فناوری اطلاعات می باشد.این دوره برای افرادی در نةر گرفته شده است که تمایل به تولید برنامه های کاربردی بسیار عظیم چه تحت وب و چه تحت پلت فرم سیستم عامل های لینوکس-ویندوز-مکینتاش را دارند.از شایستگی های این میتوان موارد کار باApache Tom Enterprise، پیاده سازی پروژهJAVA Server faces، ، ارتباط با بانک های اطلاعاتی به واسطهIBATIS یاMy BATIS،مفاهیم و پیاده سازی پروزه منطبق برOpen EJB و EJB305ارسال و دریافت پیغام از طریقJava message service، کار با Orcle و برنامه نوسی منطبق بر Model View Presentition را عنوان داشت.

ادامه مطلب
برنامه نویس پیشرفته جاوا

برنامه نویس پیشرفته جاوا

دوره آموزشی برنامه نویس پیشرفته جاوا(Java EE/J2 EE) مجتمع آموزشی مهرمادر يكي از مشاغل مربوط به فناوری اطلاعات است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. برنامه نویس پیشرفته جاوا(Java EE/J2EE) از مشاغل حوزه فناوری اطلاعات می باشد.از محتوای این شغل میتوان مواردی مانند برنامه نویسی برنامه های کاربردی تحت وب و کلان جاوا را نام برد.

ادامه مطلب
برنامه نویس مقدماتی جاوا(Core Java/j2EE)

برنامه نویس مقدماتی جاوا(Core Java/j2EE)

برنامه نویسی مقدماتی جاوا از شایستگی های حوزه فناوری اطلاعات می باشد.از محتوای این شایستگی می توان مواردی مانند برنامه نویسی و ایجاد برنامه های كاربردی در سطح پلت فرم ویندوز لینوكس و مكینتایش و كار با زبان برنامه نویسی جاوا و همچنین یك بانك اطلاعاتی مانند اوراكل نام برد.این شایستگی با شایستگی های دیگری مانند برنامه نویسی آندروید، برنامه نویس پیشرفته جاوا و برنامه نویس ارشد و متخصص جاوا و همچنین برنامه نویسی پرتال جاوا ارتباط مستقیم دارد

ادامه مطلب
برنامه نویسی پایتون (python)

برنامه نویسی پایتون (python)

برنامه نویسی پایتون از مشاغل حوزه فناوری اطلاعات می باشد.از شایستگی های این شغل میتوان به برنامه نویسی شی گرا، تفسیری و داینامیک اشاره کرد.با توجه به اوپن سورس بودن نرم افزار برنامه نویس میتواند کدهای نوشته شده در پایتون را در محدوده ای وسیع از پلتفرم های چون لینوکس،میندوز،مک و حتی گوشی های موبایل و... اجرا کند.سادگی و خوانایی از ویژگی های بارز زبان برنامه نویسی پایتون است.نکته مهم در مورد زبان برنامه نویسی پایتون ،انواع پیاده سازی(Implemention) آن است.

ادامه مطلب
سخت افزار روبوتیک

سخت افزار روبوتیک

سخت افزار روبوتیک از مشاغل مهم خطوط تولید و كارخانجات و مراكز اتوماسیون صنعتی است . از ویژگی های این شغل این است كه در هر محل تولید و اتوماسیون صنعتی كه سیستم های ربات وجود داشته باشند گروهی برای كاربر روی سیستم های سخت افزاری كامپیوتری در این خصوص مشغول كار هستند.

ادامه مطلب
کاربر گرافیک رایانه ای Adobe Illustrator

کاربر گرافیک رایانه ای Adobe Illustrator

کاربرگرافیک رایانه ای Adobe Illustrator شغلي است در حوزه فناوري اطلاعات ،از شایستگی های این شغل نصب و اجرایIllustrator،رسم شکل،خطوط پایه و شکل های پیچیده ،انتخاب و ویرایش اشکال، آميزي اشكال ترسيمي, نگارش متن, افزودن سبك و جلوه به شيء, رسم اشكال سه بعدي لايه و ساخت انواع ماسك,كار با سمبل ها و نمودار ها , وارد كردن تصاوير و خروجي گرفتن از پروژه , توليد پروژه , راهبري طرح كسب و کار برای گرافیک رایانه ای باillustrator را می توان نام برد.

ادامه مطلب
پیاده سازی شبکه

پیاده سازی شبکه

دوره آموزشی پیاده سازی شبکه مجتمع آموزشی مهرمادر يكي از مشاغل مربوط به فناوری اطلاعات است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است.

ادامه مطلب
Photoshopکاربر گرافیک رایانه ای

Photoshopکاربر گرافیک رایانه ای

دوره آموزشی کاربر گرافیک رایانه ای Photoshopمجتمع آموزشی مهرمادر يكي از مشاغل مربوط به فناوری اطلاعات است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است.

ادامه مطلب
کاربر گرافیک رایانه ای Adobe Illustrator

کاربر گرافیک رایانه ای Adobe Illustrator

دوره آموزشی کاربرگرافیک رایانه ای Adobe Illustratorمجتمع آموزشی مهرمادر يكي از مشاغل مربوط به فناوری اطلاعات است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است.

ادامه مطلب
ICDL (مهارت هفتگانه کامپیوتر)

ICDL (مهارت هفتگانه کامپیوتر)

دوره آموزشی کاربرICDL مجتمع آموزشی مهرمادر یکی از مشاغل مربوط به فناوری اطلاعات است که ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است.

ادامه مطلب

همین حالا ثبت نام کنید

آموزش توسط اساتید مجرب سازمان فنی و حرفه ای کشور و اساتید با تجربه در بازار کار