متعادل ساز چهره زنانه

متعادل ساز چهره زنانه

دوره آموزشی متعادل ساز چهره زنانه مجتمع آموزشی مهرمادر یكی از مشاغل مربوط به مراقبت زیبایی است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. متعادل ساز چهره زنانه شغلی در حوزه مراقبت زیبایی است که درآن شخص قادر به انجام شایستگی هایی چون آلودگی زدایی محیطی،حفاظت و بهداشت فردی مشتری، پاک سازی پوست جهت متعادل سازی، آماده سازی اولیه آرایش (پایه) متعادل سازی اعضای چهره (پیشانی، ابرو، بینی، گونه، لب، چانه، فک، غبغب وگردن ) آرایش چشم، خودآرایی، آرایش روز وشب وعروس، شخصیت سازی کارتونی و آرایش خاص عکاسی می باشد.

ادامه مطلب
کاربر مواد شیمیایی

کاربر مواد شیمیایی

دوره آموزشی کاربر مواد شیمیایی در ارایش زنانه مجتمع آموزشی مهرمادر یكی از مشاغل مربوط به مراقبت زیبایی است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. کاربر مواد شیمیایی در آرایش زنانه شغلی است که شایستگی آماده کردن مشتری قبل و بعد از کار با رنگ مواد دکلره ، مواد صاف، مواد فر و ویتامینه کردن مو را داشته باشد.

ادامه مطلب
طراحی با حنا بر روی بدن (زنانه)

طراحی با حنا بر روی بدن (زنانه)

دوره آموزشی طراحی با حنا بر روی بدن (زنانه) مجتمع آموزشی مهرمادر یكی از مشاغل مربوط به مراقبت زیبایی است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. طراحی با حنا بر روی بدن (زنانه) شایستگی است در حوزه مراقبت و زیبایی كه فرد قادر به انجام رعایت بهداشت فردی و عمومی تمیز كردن پوست بوسیله مواد مخصوص هر پوست ایجاد طرح روی بدن به وسیله شابلونها و وسایل مورد نظر آماده كردن مواد و ساختن مواد مصرفی زدن حنا روی طرح ایجاد شده خشك كردن طرح حنا می باشد.

ادامه مطلب
پیرایشگر موهای زائد با موم

پیرایشگر موهای زائد با موم

دوره آموزشی پیرایشگر موهای زائد با موم مجتمع آموزشی مهرمادر یكی از مشاغل مربوط به مراقبت زیبایی است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. پیرایشگر موهای زائد با موم شغلی است در حوزه مراقبت و زیبایی که در آن شخص قادر به انجام شایستگی هایی چون آلودگی زدایی محیط و حفاظت و بهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مشتری ،آنالیز ساختمان پوست ،آنالیز ساختمان مو،موزدایی (اپیلاسیون) بدن ومراقبت از پوست پس از موزدایی می باشد.

ادامه مطلب
پیرایشگر کودک (دخترانه)

پیرایشگر کودک (دخترانه)

دوره آموزشی پیرایشگر کودک (دخترانه) مجتمع آموزشی مهرمادر یكی از مشاغل مربوط به مراقبت زیبایی است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است.پیرایشگر کودک (دخترانه) شایستگی در حوزه مراقبت زیبایی می باشد و عناوینی از قبیل ایمنی و بهداشت در محیط کار روانشناسی کودک، آماده سازی و شستشوی موی کودک ،پیرایش موی کودک و فرم دهی موی کودک را دربر میگیرد.

ادامه مطلب
خود آرایی صورت زنانه

خود آرایی صورت زنانه

دوره آموزشی خود آرایی صورت زنانه مجتمع آموزشی مهرمادر یكی از مشاغل مربوط به مراقبت زیبایی است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. خودآرایی صورت شایستگی است در حوزه مراقبت و زیبایی كه در آن هنرجو قادر به انجام كارهایی ازقبیل آلودگی زدایی محیطی و حفاظت و بهداشت فردی – تشخیص نوع چهره و اصلاح تك تك اجزاء چهره با تكنیك سایه روشن استفاده از ابزار، لوازم و مواد مصرفی شناخت رنگ ها كاربرد انواع تكنیك های آرایش در خودآرایی حالت دادن به مو در حوزه مراقبت از پوست در برابر عوارض نامطلوب مواد آرایشی، برداشتن موهای زائد صورت و حالت دادن به ابرو كوتاه كردن موها در زاویه های مختلف در حوزه خودآرائی ( فرم دهی مو ) رنگ كردن موها می باشد.

ادامه مطلب
چهره پرداز کودک (دخترانه)

چهره پرداز کودک (دخترانه)

دوره آموزشی چهره پرداز کودک(دخترانه) مجتمع آموزشی مهرمادر یكی از مشاغل مربوط به مراقبت زیبایی است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. چهره پرداز کودک(دخترانه) ، شغلی در حوزه مراقبت زیبایی است شایستگی آلودگی زدایی محیط، حفاظت و بهداشت فردی، مشاوره و پذیرش كودك، آماده سازی و بهداشت پوست، زیرسازی پوست، طراحی اولیه به خطوط نقاشی روی صورت، شخصیت سازی كارتونی كودك وكار با مواد جذاب و براق كننده اكلیل بر آید.

ادامه مطلب
کلاه گیس بافت با موی طبیعی زنانه

کلاه گیس بافت با موی طبیعی زنانه

دوره آموزشی کلاه گیس بافت با موی طبیعی زنانه مجتمع آموزشی مهرمادر یكی از مشاغل مربوط به مراقبت زیبایی است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. بافنده کلاه گیس با موی طبیعی شغلی است که در حوزه مراقبت زیبایی که در آن شخص قادر به انجام شایستگی هایی چون آلودگی زدایی مح یطی و بهداشت فردی، نحوه برخورد با مشتری، گندزدایی، شستشوی موها، قالب گرفتن و اندازه گیری سر، بافت کلاه گیس و مو، درست کردن پایه و فرق وسط سر با چسب لاتکس، آماده کردن موهای بافته شده و نصب روی سر مدل، اکتنشن برای موهای نرم و زبر و فردار به موهای طبیعی رنگ کردن کلاه گیس مطابق با سلیقه مشتری و فر کردن مو و مرتب کردن موهای وصل شده را داشته باشد.

ادامه مطلب
دکلراسیون یا بی رنگ کردن مو (زنانه)

دکلراسیون یا بی رنگ کردن مو (زنانه)

دوره آموزشی دکلراسیون یا بی رنگ کردن مو( زنانه )مجتمع آموزشی مهرمادر یكی از مشاغل مربوط به مراقبت زیبایی است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. دکلراسیون یا بی رنگ کردن مو(زنانه) شایستگی در حوزه مراقبت و زیبایی كه فرد قادر به انجام رعایت بهداشت فردی و عمومی ، مفهوم دكلراسیون- روش های مختلف بی رنگ كردن موها، بی رنگ كردن مو توسط پ ودر- بی رنگ كردن مو توسط كرم های روشن كننده و بی رنگ كردن موها توسط رنگهای روشن می باشد.

ادامه مطلب
آرایشگر عروس

آرایشگر عروس

دوره آموزشی آرایشگر عروس مجتمع آموزشی مهرمادر يكي از مشاغل مربوط به مراقبت زیبایی است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. آرایشگر تخصصی عروس شغلی است در حوزه مراقبت و زیبایی که در آن هنرجو قادر به انجام کارهایی از قبیل مشاوره و پذیرش عروس، رنگ شناسی کاربردی، آماده سازی مو و پوست عروس، آنالیز آناتومی بدن و چهره (زیبایی شناسی ) ،به کارگیری ابزار و مواد حرفه ای روز، طراحی ابروی عروس، گریم آرایش چند بعدی عروس و چهره پردازی، آرایش موی عروس همراه با تاج وتور، طراحی ناخن عروس می باشد.

ادامه مطلب
بافت مو

بافت مو

دوره آموزشی بافت مو مجتمع آموزشی مهرمادر يكي از مشاغل مربوط به مراقبت زیبایی است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. بافت مو شايستگي است در حوزه مراقبت و زيبايي كه در آن شخص قادر به انجام آلودگي زدايي محيطي و بهبود مشاوره و پذيرش مشتري ، اماده سازي مو قبل از بافت ، بافت هاي پايه، بافت فانتزي ، بافت تركيبي ، بافت با موي اضافه و استفاده از تزئينات بافت مو مي باشد.

ادامه مطلب
پاکسازی صورت

پاکسازی صورت

دوره آموزشی پاکسازی پوست صورت زنانه مجتمع آموزشی مهرمادر یكی از مشاغل مربوط به مراقبت زیبایی است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. هنرجو در طی دوره قادر به انجام كارهایی همچون آلودگی زدایی محیطی، حفاظت و بهداشت فردی ، آنالیز كردن ساختمان پوست ، آماده سازی پوست مشتری ، پاكسازی انواع پوست ، مراقبت های بعد از پاكسازی پوست و به كارگیری ماسك صورت می باشد.

ادامه مطلب
پیرایشگر موی زنانه

پیرایشگر موی زنانه

دوره آموزشی پیرایشگر موی زنانه مجتمع آموزشی مهرمادر يكی از مشاغل مربوط به مراقبت زیبایی است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. هنرجو در طی دوره شایستگی هایی چون آلودگی زدایی محیطی، حفاظت وبهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مشتری، شستشوی موی سر، کوتاهی پایه، کوتاهی با زوایای مختلف، کوتاه کردن مو به روش ترکیبی، فرم دهی به موها بعد از کوتاهی و ویتامینه کردن مو را فرا میگیرد.

ادامه مطلب
پیرایشگر ابرو و صورت زنانه

پیرایشگر ابرو و صورت زنانه

دوره آموزشی پیرایشگر ابرو وصورت زنانه مجتمع آموزشی مهرمادر يكي از مشاغل مربوط به مراقبت زیبایی است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. هنرجو در طی دوره قادر به انجام شایستگی هایی چون آلودگی زدایی محیطی و بهداشت فردی و مشاوره با مشتری و انجام دپیلاسیون ، فرم و حالت دادن به ابروها و رنگ ابرو و گذاشتن ماسک روی صورت خواهد بود.

ادامه مطلب
آرایشگر و پیرایشگر زنانه

آرایشگر و پیرایشگر زنانه

دوره آموزشی آرایشگر و پیرایشگر زنانه مجتمع آموزشی مهرمادر يكي از مشاغل مربوط به مراقبت زیبایی است كه ویژه ورود به بازار کار تهیه گردیده است. آرایشگر وپیرایشگر زنانه ، شغلی در حوزه مراقبت زیبایی است که در آن شخص قادر به انجام شایستگی هایی چون آلودگی زدایی محیطی و حفاظت و بهداشت فردی، مشاوره و پذیرش مشتری، کوتاه کردن مو (کوپ)، حالت دادن موهای کوتاه و بلند، محافظت از مو با محصولات آرایشی، رنگ و مش کردن مو، صاف کردن مو، فرکردن، مرتب کردن ناخن، اصلاح صورت و ابرو وآرایش صورت خواهد بود.

ادامه مطلب
آرایشگر دائم صورت زنانه

آرایشگر دائم صورت زنانه

تهیه گردیده است. آرایشگر دائم صورت زنانه ، شایستگی در حوزه مراقبت و زیبایی است که در آن هنرجو قادر به انجام ضوابط ایمنی، بهداشت فردی و آلودگی زدایی محیط کار و ابزار، مشاوره با مشتری جهت انجام کار و پذیرش، آماده سازی پوست قبل از آرایش دائم، طراحی متناسب با چهره، آرایش دائم ابرو و هاشور، آرایش دائم لب و سایه لب، آرایش دائم چشم، ترمیم نهایی می باشد.

ادامه مطلب
استفاده از رنگ های سنتی و گیاهی در آرایش زنانه

استفاده از رنگ های سنتی و گیاهی در آرایش زنانه

استفاده از رنگ های سنتی و گیاهی در آرایش زنانه ، شايستگی است در حوزه مراقبت و زيبايی كه فرد قادر به انجام رعايت بهداشت فردی و عموم، شناخت تاريخچه رنگهاي سنتي، شناخت انواع رنگ هاي سنتی استفاده از رنگهای سنتی و گياهی ، آماده كردن و ساختن مواد مصرفی زدن مواد بر روی موها و تنظيم زمان می باشد.

ادامه مطلب

همین حالا ثبت نام کنید

آموزش توسط اساتید مجرب سازمان فنی و حرفه ای کشور و اساتید با تجربه در بازار کار